ימות המשיח | טיקטפון 

 בתי ספר ומוסדות חינוך

 

המערכת הטלפונית לשימוש בית הספר והמוסד :

מרחב קולי לריכוזים חברתיים לפי כיתות,  

שמירה על קשר עם התלמידים וההורים מחוץ לשעות הלימודים ,

הודעות ועדכונים בחופשות, או מועדים חריגים המצריכים הפסקת פעילות בית הספר כמו שלג, או ח"ו מלחמה..

הפעלת שידורים חיים לכל כיתות המוסד בהפעלה פשוטה ע"י צוות המורים.

 

מערכת צבירת ניקוד אישי לכל תלמיד המעודדת את השתתפות התלמיד במבצעים

צבירת ניקוד אישי על:

דיווח משימות יומי / שבועי / חודשי.

האזנה לתכנים יומיים /שבועיים /חודשיים

מענה לשאלות משחק טרוויה / שאלות נכון או לא נכון, ועוד

זיהוי התלמידים על ידי קוד אישי / תעודת זהות / מספר טלפון

הקראת סכום הניקוד העדכני לתלמיד בכל רגע

קבלת דוח פעולות על ביצועי התלמידים

 בתי ספר ומוסדות חינוך

 

המערכת הטלפונית לשימוש בית הספר והמוסד :

מרחב קולי לריכוזים חברתיים לפי כיתות,  

שמירה על קשר עם התלמידים וההורים מחוץ לשעות הלימודים ,

הודעות ועדכונים בחופשות, או מועדים חריגים המצריכים הפסקת פעילות בית הספר כמו שלג, או ח"ו מלחמה..

הפעלת שידורים חיים לכל כיתות המוסד בהפעלה פשוטה ע"י צוות המורים.

 

מערכת צבירת ניקוד אישי לכל תלמיד המעודדת את השתתפות התלמיד במבצעים

צבירת ניקוד אישי על:

דיווח משימות יומי / שבועי / חודשי.

האזנה לתכנים יומיים /שבועיים /חודשיים

מענה לשאלות משחק טרוויה / שאלות נכון או לא נכון, ועוד

זיהוי התלמידים על ידי קוד אישי / תעודת זהות / מספר טלפון

הקראת סכום הניקוד העדכני לתלמיד בכל רגע

קבלת דוח פעולות על ביצועי התלמידים

 בתי ספר ומוסדות חינוך

 

המערכת הטלפונית לשימוש בית הספר והמוסד :

מרחב קולי לריכוזים חברתיים לפי כיתות,  

שמירה על קשר עם התלמידים וההורים מחוץ לשעות הלימודים ,

הודעות ועדכונים בחופשות, או מועדים חריגים המצריכים הפסקת פעילות בית הספר כמו שלג, או ח"ו מלחמה..

הפעלת שידורים חיים לכל כיתות המוסד בהפעלה פשוטה ע"י צוות המורים.

 

מערכת צבירת ניקוד אישי לכל תלמיד המעודדת את השתתפות התלמיד במבצעים

צבירת ניקוד אישי על:

דיווח משימות יומי / שבועי / חודשי.

האזנה לתכנים יומיים /שבועיים /חודשיים

מענה לשאלות משחק טרוויה / שאלות נכון או לא נכון, ועוד

זיהוי התלמידים על ידי קוד אישי / תעודת זהות / מספר טלפון

הקראת סכום הניקוד העדכני לתלמיד בכל רגע

קבלת דוח פעולות על ביצועי התלמידים

 בתי ספר ומוסדות חינוך

 

המערכת הטלפונית לשימוש בית הספר והמוסד :

מרחב קולי לריכוזים חברתיים לפי כיתות,  

שמירה על קשר עם התלמידים וההורים מחוץ לשעות הלימודים ,

הודעות ועדכונים בחופשות, או מועדים חריגים המצריכים הפסקת פעילות בית הספר כמו שלג, או ח"ו מלחמה..

הפעלת שידורים חיים לכל כיתות המוסד בהפעלה פשוטה ע"י צוות המורים.

 

מערכת צבירת ניקוד אישי לכל תלמיד המעודדת את השתתפות התלמיד במבצעים

צבירת ניקוד אישי על:

דיווח משימות יומי / שבועי / חודשי.

האזנה לתכנים יומיים /שבועיים /חודשיים

מענה לשאלות משחק טרוויה / שאלות נכון או לא נכון, ועוד

זיהוי התלמידים על ידי קוד אישי / תעודת זהות / מספר טלפון

הקראת סכום הניקוד העדכני לתלמיד בכל רגע

קבלת דוח פעולות על ביצועי התלמידים

 טיקטפון -  כמה קל להזמין

 

  שירות חדשני לרכישת כרטיסים אוטומטית בטלפון להופעות ואירועים

 

טיקט פון הינה מערכת טלפונית חכמה המיועדת לביצוע הזמנת מקומות וכרטיסים לאירועים בהתאמה אישית לפי מספר המקומות המוזנים במערכת מראש וכן לפי מספר כסא ושורה, המערכת מאפשרת הזמנת כרטיסים לפי קטגוריות שונות כגון: אולם , יציע, VIP, וכן כרטיסים פתוחים ללא מספר כסא ושורה התשלום על הכרטיסים נעשה באמצעות כרטיס אשראי בחיבור *מסוף האשראי הישיר של מוכר הכרטיסים. המערכת פעילה 24 שעות 6 ימים בשבוע בהרשמה ורכישה אוטומטית.

 

המערכת:

ניתן לקבוע מחיר שונה לכל סוג כרטיס וכן להקצות מלאי כרטיסים מראש לכל קטגוריה,

כאשר מלאי הכרטיסים יסתיים, אפשרות ההזמנה לקטגוריה זו תיסגר ותושמע הודעה על סיום המלאי.

את מהלך ביצוע ההזמנה מבצעים בחיוג למערכת הטלפונית ולאחרי האזנה קצרה להסבר מוקלט על

פרטי ומועד האירוע , המחיר , והפרטים הנדרשים להשלמת ההזמנה בתשלום אשראי , עוברים לשלב ביצוע ההזמנה.

 

תהליך ההזמנה:

המאזין בוחר את סוג הכרטיסים אותם הוא מעוניין לרכוש לפי 3 אפשרויות שונות שניתן להגדיר:

1. בחירה מתוך תפריט של סוגי כרטיסים ומחירים שונים.

2. בחירה ע"י הקשת מספר קטלוגי של סוג הכרטיס (מתאים להפקות של אירועים שונים במקביל).

3. בחירת סוג הכרטיס ע"י זיהוי דיבור.

 

  • במהלך השיחה ניתן לבצע הזמנה מרוכזת לסוגי כרטיסים שונים הנכנסים לעגלת ההזמנה , ונשמרים עד להשלמת ההזמנה וביצוע התשלום. ולקראת סיום ההזמנה , להאזין לכל פרטי ההזמנה והמחיר הכולל.
  • לפני תחילת התשלום המאזין יוכל להקליט את שמו וההקלטה תהפוך לטסקט כתוב. הטקסט יופיע בשורת ההזמנה בדו"ח ההזמנות המרוכז.(ניתן לצפות בדו"ח לדוגמה בסוף עמוד זה).
  • לאחר מכן המזמין מקיש את פרטי האשראי והמערכת מבצעת תשלום מיידי באמצעות חברת האשראי המוגדרת במערכת.
  • בסיום ההזמנה ניתן לקבל את מספר אישור ההזמנה , אותו יוכל להציג בקופות יחד עם שמו ומספר הטלפון ממנו חייג לבצע את ההזמנה ולקבל את הכרטיסים.
  • משלוח: ניתן להוסיף אפשרות למשלוח כרטיסים בדואר, ע"י הוספת אפשרות הקלטת כתובת המזמין, טקסט ההקלטה יופיע בשורת ההזמנה, ותצורף תוספת תשלום על דמי משלוח.
  • תוספת "בונוס". ניתן להגדיר שאם מזמינים מספר כרטיסים מסוים, מקבלים כרטיס נוסף כבונוס מתנה.
  • פרטים נוספים מהלקוח: בסיום ההזמנה ניתן להגדיר תוספת מידע נוסף מהלקוח בהקלטות ההופכות לטקסט וכן נתוני הקשות. 
  • באם ההזמנה לא הושלמה או שהעסקה נדחתה מסיבות שונות המזמין יקבל על כך הודעה מידית והזמנתו תבוטל ולא תופיע בדו"ח ההזמנות.
  • באם המזמין שכח את מספר ההזמנה שלו ניתן לשמוע שוב בחיוג לקו מהמהספר ממנו חייגו בעת הרכישה ולשמוע את מספר ההזמנה.

 

תשלום ההזמנות:

התשלום הוא בכרטיס אשראי מיידי, ישירות לחברת האשראי המוגדרת במערכת.

וכן ניתן לשלם  על פי הקשת מספר קופון / סיסמה אישית או כללית  (מתאים להזמנות של קבוצות גדולות).

 

דו"ח ההזמנות:

במערכת הניהול מופיע דו"ח HTML , הדו"ח מתעדכן בכל הזמנה חדשה הנכנסת למערכת.

בדו"ח מופיעים בשורות נפרדות פירוטי ההזמנות, כמות הכרטיסים שנרכשו, מספר הכסאות והשורות,

הסכום ששולם , שורת טסקט השם אותו אמרו בהקלטת השם, הטלפון ממנו חייגו בעת ביצוע הרכישה, ומספר אישור ההזמנה.

את הדו"ח ניתן להמיר לדו"ח אקסל והוא מוצג בעמודות נפרדות ומסודרות.

בנוסף, פרטי ההזמנות נשלחים לכתובת המייל מיד עם ביצוע כל הזמנה,

וכן קובץ wav של הקלטת שם המזמין יצורף למייל וישמר במערכת לצורך אימות המלל באם לא נקלט במדוייק בדו"ח.

 

לצפיה בדו"ח הזמנת כרטיסים לחצו כאן

 

מה שירות טיקטפון כולל?

 - בניית המערכת הטלפונית לפי בקשתכם בהתאמה אישית לסוג האירוע / האירועים.

 - הכנת קריינות מותאמת לפתיח, למידע על מיקום האירוע והתכנית,  והקריינות  הנדרשת לתהליך הרכישה.

 - הצגת דו"חות ההזמנות באתר, והסבר על הפעלת שינויים בעת הצורך כגון: הוספת מקומות, שינויים במחירי הכרטיסים ועוד.

 - בתשלום נוסף ניתן להזמין מספרי זהב וכוכבית לשימוש לפי פרויקט זמני או קבוע.

 

 

*ניתן לפתוח מסוף אשראי באמצעות חברת ימות המשיח במחירים אטרקטיביים הכוללים אפשרויות סליקה נוספות.

לפרטים שאלו את נציגי השירות.

 

להלן שמות חברות נוספות אליהם ניתן לבצע סליקת אשראי טלפונית.

שימו לב! בפתיחת חשבונות האשראי בחברות אלו יש לבקש מסלול עבור סליקה טלפונית במערכות IVR בחברת ימות המשיח

יש לפנות אליהם ישירות לבירורי עלויות.

- פלא כארד

- כארד קום

- נדרים פלוס

- קשר / קהילות

- טרנזילה

- קרדיט גארד - credit guard

 

בנוסף: ניתן להתחבר באמצעות תכנות מיוחד בתשלום תכנות מול כל ספק אשראי, לפרטים שאלו את נציגי השירות.

 

                                                                                                       

            להזמנות והצעת מחיר ניתן לפנות לשירות הפרמיום: 0773137770

 

ב"ה

טלפון: 0773137770 | אימייל: y0773137770@gmail.com 

קידום פלוס - בניית אתרי תדמית לעסקים

כל הזכויות שמורות לימות המשיח בע"מ